Cywilizacja WING

Wszystko co wiąże się z poszukiwaniami nowego.
Grey Owl

Cywilizacja WING

Post autor: Grey Owl » pt paź 16, 2009 12:42 pm

- - - - - * + * + * - - - - - + * + * + - - - - - * + * + * - - - - - + * + * + - - - - - * + * + * - - - - -


" Chcialbym abys wiedzial, ze milosc w tobie jest moja wlasna umieszczona w twoim wnetrzu gdy rodziles sie z ducha.
/..../
Wszystkie moje kreacje polaczone sa ze mna w ten wlasnie sposob i dzieki temu wszystkie one polaczone sa nawzajem we wszechrodzine unikalnych osobowosci - kazda z nich to fragment calosci ktora jest mna.
/..../
Moja obecnosc jest niezalezna od czasu oraz przestrzeni i tak jak nie jestes w stanie powstrzymac nieskonczonosci, tak samo nie jestes w stanie powstrzymac mojej milosci do ciebie, ktora plynie ponad czynnikami tworzacymi nasze iluzoryczne oddzielenie.

Podtrzymuj w pamieci to ze : ja nie jestem od ciebie oddzielony, ale ty jestes niezalezny ode mnie.
Moja obecnosc to portret oryginalnego ciebie.

Kiedy myslisz o mnie, nasacz te mysl ekspresja swojej najczystszej milosci, a wowczas twoja mysl bedzie w tym samym momencie moja.
/..../
W granicach ewoulujacych swiatow odnajdziesz mnie poprzez swoja Jazn.

Odkryj mnie w nich.
Zauwaz mnie w nich.
Odzyskaj mnie w nich.

Wyczekuje Ciebie w niedajacych sie wyrazic slowami pragnieniach twojej ludzkiej duszy. "


Z wszystkich proponowanych mi przez "uczonych w pismie", tak zwanych wyznan wiary, jedynie to poruszylo we mnie najglebsze struny mego jestestwa bez zadnych wewnetrznych sprzeciwow.

Tymi fragmentami Przekazu Pierwszego Zrodla umieszczonego na stronach Wingmakers, chcialabym otworzyc nowy temat w dziale naszych spotkan z innymi Cywilizacjami.

Otwierajac ten temat, chcialabym polecic tez niespieszne zaznajamianie sie z wybranymi materialami autorstwa Cywilizacji Dawcow Skrzydel - jak sami sie nazwali.