Wielka prośba o pomoc !!!

Jeśli szukasz możliwości kontaktu z osobą nie znajdującą się już wśród żywych - możesz tutaj poprosić o to innych.
bjurys

Wielka prośba o pomoc !!!

Post autor: bjurys » wt lip 31, 2007 7:46 am

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!

Zwracam sie do wszystkich z wielka prośbą o kontakt z duszyczką małego chłopczyka.Pisałam juz swoją prośbe do Roxany i prosiła żebym umieściła swoja prośbę na forum że ktoś mi pomoże, ,jestem nowicjuszką w tych sprawach odzyskań, od niedawna jestem zarejestrowana na stronie B. Moena ale zdążyłam juz trochę poznać szczegulłów dotyczących bilokacji, czytałam wiele waszych postów o kontakcie ze zmarłymi, prosze was o pomoc w sprawie śmierci małego chłopczyka który zmarł będąc katowany przez rodziców miał 4 latka i nazywał się Oskar Małgorzaciak mieszkał w Piotrkowie Trybunalskim nie wiem jakich jeszcze szczegułów potrzeba aby można go odwiedzićodwiedzić w życiu po zyciu. Kiedy dowiedziałam sie o tym horrorze moje życie straciło sens dotkneło mnie to tak bardzo aż trudno mi o tym pisać choc już mineło trochę czasu wciąż nie mogę sie pozbierać i żyć normalnie. Nie każdy to może zrozumieć dlaczego tak to przeżywam przecież to nie było moje dziecko, a ja wciąż cierpię i nie mogę się tego pozbyć, cirpienie tego maluszka jest moim cierpieniem może Bóg tak chce i naznaczył mnie abym pokutowała tylko nie wiem dlaczego jestem dobrym człowiekiem bardzo wrażliwą osobą kocham ludzi a głównie dzieci mam synka o tym samym imieniu Oskar ma 4,5 roku, Oskarek który nie żyje miał by dziś 5 lat urodził się 2002.02.02 a zmarł w marcu 2006 w marcu został uderzony w brzuszek przez ojczyma i nikt nie udzielił mu pomocy i tak skończył swój żywot, przez ostanie dwa lata był katowany nie moge o tym pisać bo zalewam się łzami to był dramat jakich mało na świecie katowali go matka i jej konkubin ta sprawa była głośna w całej Polsce byc może ją znacie. Po jego śmierci utworzono mu strone na onecie tam jest dokładny opis jak przebiegała jego