Kontakt z mamą

Jeśli szukasz możliwości kontaktu z osobą nie znajdującą się już wśród żywych - możesz tutaj poprosić o to innych.
Ktośtam

Kontakt z mamą

Post autor: Ktośtam » pt sty 06, 2012 9:30 pm

Witam.
Chciałbym Was prosić abyście skontaktowali się z moją niedawno zmarłą mamą.

Sam niestety nie mam doświadczenia w tego typu sprawach choć interesuję się hipnozą i szeroko rozumianą "ezoteryka" od dłuższego czasu. Nie znam też ludzi, którzy potrafiliby eksplorować świadomie rzeczywistości niefizyczne.

Moja mama zmarła 2.10.2011, miała na imię Anna.

Proszę Was o to ponieważ widzę jak mocno brak mojej mamy odbił się na mojej rodzinie, zwłaszcza na moim ojcu i babci (od strony mamy).

Sam ciągle o tym myślę, nie było jeszcze dnia bez wracania do wspomnień. Mam mentlik w głowie. Z jednej strony jestem w 100% przekonany o istnieniu światów niefizycznych, a z drugiej strony nie mogę uwierzyć w tak niesamowite rzeczy jakie opisuje chociażby Bruce Moen w swoich książkach.

Czy moglibyście podać mi jakiś szczegół dotyczący życia mojej mamy? Chodzi mi oczywiście o weryfikację tych doświadczeń. Może będziecie w stanie dowiedzieć się czegoś o okolicznościach jej śmierci albo chociaż ile ma dzieci? Jakieś imiona, fakty z życia? Cokolwiek bo wyglądem zapewne nie można się sugerować...
Byłoby to ostatecznym (dla mnie) dowodem na istnienie życia po śmierci i bardzo pomogłoby mojej rodzinie, która jeszcze się z tego nie otrząsnęła...
Czy moja mama może wpłynąć na życie mojej rodziny?

Nie proszę Was o przekazanie żadnej wiadomości bo to chyba moja mama jest w stanie usłyszeć ode mnie, bezpośrednio.

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

Ktośtam

Post autor: Ktośtam » pt sty 27, 2012 6:49 pm

Nikt nie jest w stanie pomóc?

Może za wiele oczekuje albo podałem zbyt mało szczegółów?

hahahel

Post autor: hahahel » pt sty 27, 2012 7:04 pm